FANDOM

Odcinek 1 - Forrell Chapter - Opuszczamy Cratos

 - Ben mój uczniu wiesz już wszystko co mógłbym Ci przekazać. Od tej pory jesteś zdany tylko na siebie. Nigdy więcej się nie zobaczymy. Będziemy się porozumiewać jedynie za pomocą telepatii jednak nie nadużywaj tej możliwości.

- Mistrzu czy moje powołanie zostanie teraz spełnione ? Co mam robić po dotarciu do głównej wyspy ? Czego się obawiać ?

- Czeka Cię wiele niebezpieczeństw jedną z nich będzie osoba która także zna sekret legednarnego Avengera i próbuję go odnaleźć od wielu wielu lat. To wygnaniec Atta Za wszelką cene nie wchodź mu w drogę. To potężny czarnoksiężnik który działa na własną rękę. Zyskasz siłę by się z nim zmierzyć dopiero po stoczeniu setek walk. Oprócz samotników istnieję mnóstwo gildii i zakonów mniej lub bardziej przyjaznych otoczeniu. Najpotężniejszy jest Rząd jednak nie na tyle potężny aby pozostali uznali jego wyrzszość. Mamy więc na wyspach status Quo rozumiesz ? 

- Tak mistrzu więc istnieją równie silne grupy jak Rząd ?

- Dokładnie. Rząd próbuję uspokajać sytuację na świecie gdzie pojedyńcze armię próbują panoszyć się w miastach i plądrować skarby niewinnych ludzi. Jednak w porównaniu z siłami zła które właśnie się przebudziły Rząd nawet nie kiwinie palcem dopóki sam nie zostanie zaatakowany. To wojna na wyniszczenie. Przeczuwam, że jeden z największych rywali Grona przebudza się i odzyskuję potężną siłę. Czuć ją aż tutaj.

- Kto to taki ? Gdzie go odnajdę ?

- Nie próbuj nawet robić to w pojedynkę. Gron po zwycięstwie umieścił czarnoksiężnika Forrella która miała blokować mu możliwość odrodzenia się przez kolejne 1000 lat. Te lata właśnie mijają i zachodnia część głównej wyspy jest poważnie zagrożona. Forrell nie posiada tak potężnej mocy jak kiedyś a do odzyskania jej będzie potrzebował energii swoich ofiar. Nie możesz do tego dopuścić. Musisz uderzyć ale dopiero wtedy gdy znajdziesz przynajmniej trzech sojuszników gotowych pójść za Tobą wszędzie. Muszą to być wojownicy o czystym i szlachetnym sercu posiadać muszą ogromną moc i talent i nie mogą mieć tak jak Ty zbyt wiele do stracenia w razie śmierci wtedy będą walczyć na sto procent.

- Gdzie ich szukać ?

- Zacznij od miasteczka Billast odszukaj tam Klasztor w którym dowiesz się więcej o świecie o zagrożeniach na nim panujących. Tam wskażą Ci drogę do osoby której szukasz. Musimy się teraz pożegnać. Powodzenia Benie !

Ben wyrusza łądzią na Główną Wyspę. Podraż trwa ponad 10 godzin gdyż znajduję się ona około sto kilometrów od Cratos. Ben zachwyca się wielkośćią starego miasteczka gdyż nigdy wcześniej takiego nie widział. Udaje się do pobliskiej kanjpy by dowiedzieć się gdzie znajduję się Klasztor o którym wspominał mistrz Knafot

Więcej z Fandomu

Losowa wiki