FANDOM

AVENGER - To historia szesnastoletniego chłopaka o imieniu Ben który od dziecka uczy się sztuk walk u swojego mistrza Knafota. Ben jest sierotą a jego mistrz opowiada mu historię sprzed ponad 1000 lat kiedy Siły Zła stanęły do walki by podbić świat jednak został on uratowany dzięki Dziecku Przeznaczenia. Był nim wielki wojownik o imieniu Gron który swe zwycięstwo zawdzięczał dzięki magicznej zbroi i świętemu mieczowi zwanemu Avenger. Zbroja i miecz zostały wykute przez kowala Hamnare który do tego zadania przygotowywał się przez ponad 20 lat. Knafot wyjawia uczniowi iż jest on kolejnym Dzieckiem Przeznaczenia którego zadaniem będzie odnaleźć legendarną zbroje i miecz i zwyciężyć zło. Knafot wyczuwa w nastolatku olbrzymią uśpioną energię zesłaną prosto od Bogów i uczy Bena jak przetrwać w świecie. Siły Zła budzą się tuż przed zakończeniem przez nastolatka treningu na wyspie Cratos oddalonej od głównego lądu o 100 kilometrów. Ben przed wyruszeniem z wyspy dowiaduję się iż aby zdobyć miecz i zbroje musi odnaleźć i zniszczyć siedem obelisków oraz pokonać ich strażników . Dopiero wtedy uda się odnaleźć i przewidzieć zbroje oraz miecz i zwyciężyć zło.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki